Nyttigt är rätt, om man gör det på sitt sätt

Ambitionsnivån kan ibland vara rätt hög när det gäller mig, men inte i det här fallet. Jag kommer fortfarande att äta pasta med feta såser 5-10 gånger i veckan och utan snuset skulle jag gå under.

Däremot så har jag gjort en del förändringar den sista tiden. Klättringen går ju som på räls, så minst två gånger i veckan har det blivit. Det här med frukost har jag märkt är ganska bra också i och med att jag vanligtvis inte äter lunch förrän halv ett varje dag.

Sen så har det blivit nån hälsohysteri på jobbet och helt plötsligt ska alla sluta röka. De har t.o.m. dragit igång en sluta-röka kurs... Spontan som jag är, så fick jag för mig att hoppa på det tåget (utan fjantkursen då förstås), så sen i måndags är det över.

Det blir en stor klapp på axeln till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0