Sexmusik

De galnaste idéerna kommer när man minst anar det.

Alldeles nyss så ploppade det upp en idé i mitt huvud, som jag tror kommer att bli en storsäljare.

Idén går ut på att när man har sex, så har man varsin musikspelare, som anpassar sig efter puls och vilken fas i sexakten man befinner sig i.

Under förspelet så hör man lite retsam och upptaggande musik, för att komma i rätt stämning. Detta följs sedan upp av mer dramatisk musik för själva huvudakten som avrundas med nån form av hallelujah när man väl är framme. Efter detta, så blir det lugn mysmusik så att man inte sabbar stämningen.

Det mest geniala är att dessa musikspelare också anpassar sig efter varandra, så att den ena personen inte hör sitt hallelujah medan den andra fortfarande är inne i upptaggningsfasen. Då sätts istället nån form av bromsmusik igång, som gör att man hamnar i fas med varandra igen. Musiksynkat sex helt enkelt!

Ibland så undrar jag vart jag får allt ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0