Spelar ingen roll

Det är antagligen inte ens nån som läser det här, men det spelar faktiskt ingen roll. Just nu e jag lite halvt nere och tycker att det mesta suger.
Jag kan verkligen inte förstå hur nån som "trivs med att va singel" helt plötsligt kan nappa på en dejt med en snubbe som hon har träffat i typ 5 sekunder. Jag antar att jag får skylla mig själv med tanke på att det var jag som skickade förfrågan, men naiv som jag var, så trodde jag ändå att hon skulle tänka ett varv extra och anklaga mig för att va dum i huvudet för att ens ha tagit upp det. Så blev inte fallet...
Kvällens slutsats: Tjejer suger, så varför inte låta dom göra lite nytta och njuta av det på samma gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0